10 Temmuz 2013 Çarşamba

TAYLAND GEZİ REHBERİ

Arzu eden misafirlerim benimle Facebook sayfamdan da iletişimlerini sürdürebilirler

Facebook sayfam : 
https://www.facebook.com/taylandrehber

İletişim Tel : ( Türkiyeden aramak için +66900138276 - Taylanddan aramak için 0900138276 )

Mail Adresim : sercanturkmen@hotmail.com

Kendimi sizlere tanıtmak isterim 24 yaşındayım aslen Bornova/İzmir doğumluyum taylandda yalnızca turist rehberliği olarak mesleki hayatımı değil normal yaşantımıda burada sürdürmekteyim.Bu her yönden harikalar diyarı ve gülen insanların dünyası olarak adlandırılan ülkede 2 yılımı geçirdim burada evlendim ve sosyal faaliyetler - kültürel özellikler - doğa manzara - mezhep ve inanışlarından gece hayatına kadar yeterli eğitimimi fazlası ile tamamlayıp sizlere doyacağınız fakat tadını damağınızda bırakacak eşi benzeri bulunmayan bir tatil için %100 başarılı bir performans sergileyeceğimden endişeniz olmamasını isterim.Sizler için burada tatilinizi tamamladığınızda ülkenize geri dönüp anlatacağınız daha doğrusu anlatılmaz yaşanır diyebileceğiniz harika bir tayland tur planlaması hazırladım.Bu tur 2 şehir ile gerekli özeti bizlere sunuyor tabikide duymuşsunuzdur daha tarihi yapısal ve kültürel özellikler denildiğinde başkent Bangkok akla gelen ilk isim.Biraz daha batıya indiğimizde yaklaşık 2 saatlik bir yolculukta gece hayatını ve bir çok aktiviteyi doruksuz noktalayacağınız Pattaya akla gelen 2. isim olarak dikkat çekiyor.Daha çok turist akını bu şehre akmaktadır çünkü taylandın doruğu ve yaşanması gereken her aktivite burada barınıyor.Sizlere şimdilik yalnızca kısa ve bilindik yüzeysel bir blog hazırlamak istedim gerekli bir kısım fotoğrafları facebook sayfamda paylaştım oradan takip edebilirsiniz yukarıda sizlere gerekli iletişim bilgileri üzerinde belirttim.Tayland aktivite ve tur çeşitliliği bir nevi de yaşanılacak bir çok eğlenceden bahsetmeye başladığımda sanırım bu işin süprizinin yarısını sizlere turlara başlamadan kaptırmış olacağım.Daha öncede bahsettiğim gibi anlatılmaz yaşanır ve ben bu dünyaya bir defa geliyorum tatil denildiğinde dünyada 1.numaralı tercih edilen ülkesinde bunların hepsini yaşamak istiyorum diyorsanız doğru adrestesiniz gelmeden önce benimle iletişim kurarak arzu eden misafirlerim otel odalarından tutun - pansiyon - villa - ev - tek yada çift kişilik odalar-  araba veya motor kiralama - pasaport - vize uzatma ve benzeri bir çok rezervasyonlarınızı yada eylemlerinizi benim aracılığımla yaptırabilirsiniz.Beni rehberiniz olarak değil iyi bir arkadaşınız olarakta görebilirsiniz sizerle aynı zamanda güzel dostluklarda kurabileceğimize inanıyorum zamanımız eğlenceli geçecektir.En iyi avantajınız ise tek yada maksimum 3 kişi olarak geldiğinizde yalnızca tanıdığınız dostlarınız olmak üzere özel spor aracımla gezilerimizi sürdürüyoruz kalabalık ve sizin dışınızdaki misafirlerimizle çıkmıyoruz.Kalabalık gelen gruplarda ise yalnızca aynı grupla minibüsümüz ile seyatlerimizi sürdürüyoruz.Belirlenmiş bir kişi kotası yoktur bu konuda endişeniz olmasın.Taylanda gelmeden türkiyeden ararsanız eğer bangkok airport (havaalanı) da sizi gerekli zamanda karşılamış olurum.Bunun dışında extra bilgi almak isteyen tüm misafirlerimiz yukarıda yazan iletişim bilgilerinden bana ulaşarak arzu ettikleri bilgiye sahip olabilirler.Ben rehberiniz Sercan TÜRKMEN en yakın zamanda görüşmek dileği ile diyorum.

TURİST REHBERLİĞİNİN KAVRAMINI ELE ALALIM

Dünyada Turist Rehberliği

Dünyada yazılı kaynaklara geçmiş ilk rehberler Mısırlı rahipler olarak anılmaktadır. Ancak, İ.Ö. 7. yüzyılda başlayan olimpiyat oyunları organize seyahatlerin başlangıcı olmuş ve beraberinde turist rehberliğini de getirmiştir.

19. yy.'da Avusturya dağ rehberleri
Anadolu’da doğup büyüyen tarihçi ve coğrafyacı Herodot, gezdiği yerleri ve geleneklerini anlatan ilk rehberle
rdendir ve bir anlamda kültür turizminin öncüsü sayılabilir. Daha sonraları ticaret ve seyahatlerin artışına paralel olarak Anadolu kıyılarını ziyaret edenlerin de sayısı artmıştır. Ancak, bu dönemlerde rehberlik yapanlar kulaktan dolma bilgileri aktarmaktadırlar. Ortaçağ’da Haçlı seferleri ile kitlesel olarak seyahatler başlamış olup, ilkel biçimde de olsa bu seyahatlerde ulaşım, konaklama, güvenlik ve rehberlik organizasyonu görülmektedir. İzleyen dönemlerde ise seyahat büyük masraf gerektirdiğinden zenginlerin yararlanabildiği ayrıcalıklı bir zevk ve statü kaynağı olmuştur.
Turizmin ve turist rehberliğinin günümüzdekine benzer bir niteliğe kavuşması ancak Sanayi Devrimi’ni izleyen yıllardadır. 1851’de Thomas Cook’un İngiltere’de düzenlediği bir günlük tren gezisi modern turizmin başlangıcı kabul edilmektedir.
20. yüzyıl başlarında İngiltere’de Londra Kulesi ve Windsor Şatosu rehberli gezilere açılmış, bazı seyahat acenteleri rehber istihdam etmeye başlamışlardır. Ancak, bölgesel olarak rehberlerin eğitimi ve örgütlenme çalışmaları 1930’lu yıllardan itibaren başlamıştır. Turizmin gelişmesi ve kitle turizminin başlaması ile profesyonel turist rehberliği hizmeti zorunluluğu doğmuştur.


_____________________________________________________________________


         SİZLER İÇİN AŞAĞIDA BİR KAÇ ÇEVRESEL VE GECE HAYATINDAN ÖRNEK FOTOLAR PAYLAŞTIM BU FOTOĞRAFLAR SADECE BİR KAÇ ÖRNEKTİR PAYLAŞILMASINDA SAKINCA GÖRDÜĞÜM DAHA BİR ÇOK GÖZLERİNİZE İNANAMAYACAĞINIZ HAYRETE DÜŞÜREN GECE HAYATI MANZARALARI VAR FAKAT BAYAN MİSAFİRLERİMİZ YADA GECE HAYATI GİBİ AKTİVİTELER İLE İLGİLENMEYEN MİSAFİRLERİMİZDE OLABİLİR O YUZDEN BAŞLICA ÖNGÖRÜLEN FOTOĞRAFLAR İLE ÖZETLEDİM İNCELEYEBİLİRSİNİZ













































1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil